اصول و نكات مهم نگه داري يخچال

نصب و نگهداري كليه لوازم خانگي به خصوص يخچال اهميت زيادي دارد

اصول و نكات مهم نگه داري يخچال

۱ بازديد


يكي‌از پركابردترين وسايل مو جود در آشپزخانه كه در اصل براي مراقبت مواد غذايي آيتم به كار گيري قرار مي‌گيرد ، فريزر ميباشد. نمايندگي يخچال پارس در مشهد در شكل رعايت اصول و نكات اساسي نگه داري يخچال فريزر ميتوانيد ارتفاع قدمت اين وسيله كاربردي را در آشپزخانه ارتقاء دهيد و در شكل عدم رعايت اين نكات ممكن ميباشد بدون چاره به پرداخت مخارج هنگفت براي تعمير و يا اين كه خريد مجدد آن گرديد. به‌دنبال از خصوصي مطالب بلاگ گزينش سنتر در نصيب نگه‌داري و نگهداري با مهم‌ترين اصول و نكات اصلي نگه داري يخچال فريزر آشنا خواهيد شد.
اصول و نكات اصلي نگه داري فريزرپاك كردن كويل هاي كندانسوركويل‌هاي كندانسور در فريزر وظيفه حذف گرما از سردخانه شما‌را به عهده دارااست. يكي نكات اصلي در نگه داري فريزر و يخچال ، پاك كردن كويل‌هاي كندانسور آن دو توشه در سال ميباشد. براي اين خواسته پيشنهاد ميكنيم از مداد موي درشت مصرف شود، به كارگيري از مداد موي درشت فعاليت پاك كردن كويل ها را براي شما معمولي خواهد ايجاد كرد. اين كويل ها اكثر وقت ها تبارك مي باشند و وقتي كه گرد و غبار و يا اين كه كثيفي به آن‌ها چسبيده باشد قدرتمند به اجرا وظيفه خويش به خير نخواهد بود و در غايت مصرف انرژي ارتقاء پيدا خواهد كرد.
در‌صورتي‌كه كه‌اين كويل‌ها را به صورت منظم منزه نكنيد ممكن ميباشد براي تعمير آن ناچار به پرداخت هزينه‌هاي متعددي گرديد. در مجموع پيشنهاد ميكنيم درباره با نظافت كردن كويل هاي كندانسور از راهبرد مربوط به مارك فريزر خويش تاسي فرماييد. اما واضح ميباشد كه برخي از برندهاي نو مانند سامسونگ ، BOSCH ، اسنوا ، دوو ، الكترواستيل و … در بعضا از مدلهاي خويش از تكنولوژي جايگزيني به مكان كويل سود كرده‌اند و يا اين كه آن‌ها را در پايين محيط‌اي پوشانده‌اند كه دراين‌صورت نياز به شست و رفت مداوم نداشته و شما فقط كافي ميباشد قسمت‌هايي را كه قابل دسترس ميباشد منزه و از گرد و غبار بزداييد.
ولي اين نكته به نوع سردخانه شما كه از نوع سايدباي‌سايد ، سردخانه تك ، سردخانه تك ، فريزر دوقلو ، فريزر بالا و يا اين كه يخچال ذيل ميباشد ، بستگي دارااست. در نقطه پايان شايان بيان ميباشد كه توجه داشته باشيد در هنگام پاك كردن ، هيچ فشاري به كويل‌ها وارد نشود تا مبتلا شكنندگي و جراحت نشوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.