يخچال خورشيدي همراه

نصب و نگهداري كليه لوازم خانگي به خصوص يخچال اهميت زيادي دارد

يخچال خورشيدي همراه

۱ بازديد


بعضا حفاظت از فضا زيست را در بازيافت آشغال و مواد پلاستيكي ميبينند،  نمايندگي يخچال پارس در مشهد  برخي به كارگيري از خودروهاي الكتريكي. سازندگان اين گجت دوست داشتني و خوش ايجاد كرد هم كوشش كرده‌اند با سود گيري از انرژي منزه شمسي، هم فضا را پاگ نگه‌دارا‌هستند، هم عمل مشتريانش را خط مش بياندازند.اين وسيله افزون بر انرژي خورشيد، از روش برق ۱۲ ولت AC ماشين هم قابل استعمال ميباشد كه آن را براي استعمال داخل خودرو براي حمل و نقل مواد پس از خريد، يا اين كه در زمان شيوه وصال به مقصد، بسيار ايده‌آل مي‌نمايد.


از اين كالا تاشو و فوق‌العاده قابل حمل، مي‌قدرت تحت عنوان يخچال فريزر، سردخانه يا اين كه گرمكن استفاده نمود. صفحه ها شمسي نصب گرديده بر روي گجت، امكان غيروابسته سازي دارا هستند، براين اساس در هنگام جا به جايي با خودرو، مي‌اقتدار صفحه هاي را مقابل پنجره قرار اعطا كرد تا باتري ليتيوم-يوني دستگاه را شارژ نمايد. اين يخچال فريزر خوش رنگ در دو اندازه مختلف وارد بازار شود و تحت عنوان كادو به يوزرها گجت‌دوست، دو درگاه USB را نيز بر روي خويش مكان خواهد بخشيد تا بتوانيد از آنان براي شارژ تلفن هوشمند يا اين كه تبلت به كار گيري نماييد.


شركت خالق متاع كه The Albuquerque اسم دارااست، كمپيني در تارنما اينديگو ساخت كرده كه تا به حالا 122,400 دلار سرمايه جذب نموده است. بها سبك كوچك‌خيس 199 و براي سبك بلندمرتبه 499 دلار رقم خورده ميباشد كه اطمينان نماييد يا اين كه خير، نسبت به توليد ها ديگر با تلاش شبيه، بسيار منصفانه‌خيس ميباشد.مشتريان فرنگي از اكثر اوقات كشورهاي دنيا، مي توانند با پرداخت بهاي ذكر شده، به علاوه 89 دلار هزينه ارسال، يخچال فريزر ياروهمدم خويش را درب خانه تحويل بگيرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.