دانستني هايي از يخچال

نصب و نگهداري كليه لوازم خانگي به خصوص يخچال اهميت زيادي دارد

دانستني هايي از يخچال

۱ بازديد


در‌اين نوشته‌علمي از گروه مقاله ها آموزشي آي پي كمك به سراغ دانستني هاي يخچال فريزر رفته ايم. چه چيز هايي راجع به يخچال فريزر مي‌باشد  نمايندگي يخچال پارس در مشهد  كه نميدانيد؟ آحاد سوالاتي كه در ذهنتان از ايجاد كرد سردخانه گرفته تا طرز تلاش سردخانه داريد را درين نوشته‌علمي جواب خوا‌هيم بخشيد. با دانستني هايي از فريزر ياور باشيد.

يوزرها گرامي، درصورتي كه پرسش يا اين كه نكته اي در موضوع دانستني هاي يخچال فريزر داريد مي توانيد در نصيب طريقه هاي همين نوشته ي علمي و يا اين كه قسمت سوال و جواب با كارشناسان آي پي ياري و بقيه يوزرها در بين بگذاريد!
آحاد دانستنيهايي كه از سردخانه نميدانيد!چه سوالاتي ذهنتان را درباره با روش ايجاد كرد و كوشش سردخانه و همينطور حفظ و محافظت از آن مشغول نموده است؟ سوالهاي خويش را از ما بپرسيد! ما در‌اين نوشته‌ي علمي قصد داريم تا شمارا با دانستي هاي يخچال فريزر كه نميدانيد آشنا كنيم. در صدر به معرفي اجزا گوناگون سردخانه مي‌پردازيم؛ قطعاتي كه هرمورد همت ويژه ي خويش را دارا‌هستند. بعداز آن به سراغ طرز كارايي فريزر و ساخت‌و‌ساز سوزوسرما مي‌رويم. و در پايان يكسري نكته حائض اهميت درباره با دانستني هاي يخچال فريزر مي‌گوييم تا بتوانيد به امداد آن‌ها به ارتقاء ارتفاع قدمت يخچال فريزر ياري فرمائيد.
 قطعا بخوانيد: نمايندگي تعميرات سردخانه وايت هاوسدانستني هاي قطعات و اجزاي سردخانه! اجزاي فريزر را بهتر بشناسيدبا اجزاي مكانيكي يخچال بيشتر آشنا گرديد:
 كمپرسوركندانسور (رادياتور خنك كننده)غربال يا اين كه درايراواپريتور (محيط ساخت و ساز يخ )لوله موييرله شروع يا اين كه رله منش انداز موتوراورلود يا اين كه نگهدارنده جريان دريافتي موتوردوشاخهسيم هاي رابطچراغسرپيچ و كليد معكوس چراغاجزاء الكتريكي فريزر را بشناسيد:
 پيروزي الكترونيكيترموديسكترموفيوزالمنتسنسور محيطي سردخانه و يخچالدانستني هاي كارايي ترموستات و اجزاي آن
ترموستات ( خودكار):فعاليت تهيه سوز و سرما در يخچال فريزر بتوسط ترموستات شكل ميگيرد .اجزاء مهم ترموستات عبارتند از:
بدنه فلزيكنتاكت هاي اتصالفانوسك محتوي گازلوله موييلوله بلوفنر و اهرم هاپيچ تهيه و تنظيم به طبع بخوانيد: تاريخچه سردخانهآيا مي‌دانيد سردخانه چه‌طور سوز و سرما ساخت‌و‌ساز ميكند؟در صورتيكه بخواهيم چگونگي ساخت و ساز سوز‌و‌سرما در فريزر در يك پاراگراف و خلاصه شرح دهيم ، فرآيند تبديل گاز به مايع و مايع به گاز در غايت ساخت سوز‌و‌سرما ميكند . در ذيل با تمركز بيشتري بدين مورد مي‌پردازيم .
گازها پايين فشار زياد به وضعيت مايع درآمده و درين تغيير‌و تحول موقعيت مرتبه حرارت گاز ارتقا مييابد .حالا در صورتيكه گاز مايع در محيطي گشوده تز از فضا قبل قرار گيرد به موقعيت فوران درآمده ، تبخير گرديده و دماي آن كم شده ؛ در غايت به طور يك سوز و سرما ساز كار مينمايد.نوشته‌علمي دانستني هاي فريزر را مي‌خوانيد!
 به طبع بخوانيد:  تعميرگاه مركزي يخچال فريزر ال جيچندين دانستي از فريزر كه بايستي در هنگام استعمال از سردخانه رعايت فرمائيد!تعدادي دانستني اصلي در فريزر كه در هنگام به كار گيري از سردخانه بايستي بدانيد عبارتند از:
سردخانه را دور از وسايل گرمايشي يا اين كه گازسوز قرار دهيد .پشت فريزر به طبع حدود 10 الي 20 سانتي متر با ديوار مسافت داشته باشد .درب يخچال فريزر را در طي زياد گشوده نگذاريد . براي خودداري از پوسيدگي و زنگ زدگي ذيل فريزر ، مي بايست از سطح زمين مسافت داشته باشد .در شرايطي‌كه قصد مهاجرت زمانبر را داريد بهتر ميباشد آن را از برق بكشيد .براي همگي وسايل الكترونيكي از حفظ كننده به كار گيري فرماييد .براي پاك كردن سردخانه از شمشير يا اين كه وسايل تيز موفق به كار گيري نكنيد .پس از اينكه فريزر را منزه كرديد ، مدتي در آن را گشوده فرماييد تا بوي نامطبوع بيرون گردد .در شرايطي‌كه يخچال فريزر شما سبك برفكي ( ديفراست ) است ، مرتبا نسبت به برفك زدايي مبادرت كنيد .مواد غذايي را باطن سردخانه به طوري قرار دهيد ( از تراكم زياد دوري نمائيد ) كه گردش هوا به راحتي صورت بپذيرد .مواد غذايي باطن سردخانه را در ظروف در بسته يا اين كه نايلكس محافظت نمائيد .براي خودداري از كپك زدگي رب گوجه خارجي ، آن را داخل كاسه شيشه اي و دردار نگه داريد و شايسته ترين دما ، دماي 4 مرتبه سانتي گراد هست نيز از قرار دادن ميوه ها و صيفيجات كپك زده در سردخانه جلوگيري فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.