علت خاموش روشن شدن چراغ يخچال

نصب و نگهداري كليه لوازم خانگي به خصوص يخچال اهميت زيادي دارد

علت خاموش روشن شدن چراغ يخچال

۱ بازديد


يكي اشتباهات شايع و رايج در فريزر و فريزر عدم خنك كنندگي و سرد كردن ميباشد نمايندگي يخچال پارس در مشهد  در‌صورتي‌كه سردخانه سرد نكند ميتواند علت آن خطاها فني و يا رعايت نكردن بعضيبعضابرخيبرخيبرخي مفاد اصولي باشد. همان گونه كه مي دانيد فريزر يك وسيله سرمايشي است و با كاهش دما به سرد كردن فضا داخلي سردخانه كمك مي نمايد يكي از بزرگترين بحران هايي كه فريزر را مشغول مي كند سرد نشدن محيط سردخانه مي باشد در صورت بروز اين نقص‌ و برطرف نكردن به موقع آن ممكن است تمامي مواد غذايي باطن يخچال فريزر فاسد شوند و ديگر قابل استفاده نباشند. به همين مراد بهتر است درباره علت سرد نكردن فريزر و راه‌حل هاي برطرف كردن اين اختلال بيشتر بدانيد و با كاردون همراه شويد.

در شرايطي‌كه يخچال سرد نكند چه ميگردد ؟در وضعيت نرمال سردخانه بايد كار خود را به نه ايفا دهد اما گاهي اوقات ممكن هست به دليل خطاها فني و يا رعايت نكردن برخي مفاد كوشش فريزر با خلل مواجه شده و متوجه سرد نكردن فريزر خواهيد شد چندين استدلال بي آلايش وجود دارااست كه باعث به بروز اين خلل مي‌باشد و موردنياز مي باشد ابتدا بدين موردها بپردازيد. يك كدام از اين دلايل ساده عدم تنظيم درست جايگاه سردخانه ميباشد برخي افراد به هيچ وجه جايگاه سردخانه را بررسي نمي كنند و در فصل تابستان و زمستان از يك مرتبه به مراد خنك سازي فضاي فريزر به كارگيري مي كنند اما موردنياز هست بدانيد بايستي اين مرتبه در تابستان و زمستان تغيير تحول يابد همين طور بررسي كردن درجه فريزر هرزگاهي مايحتاج هست تا از بروز مشكلاتي مانند سرد نكردن سردخانه جلوگيري نماييد.
گه گاه ممكن است به دليل پر شدن بيش تر از حد فريزر هواي كمتري باطن يخچال فريزر ايجاد شود و با باز و بسته كردن بيشتراز حد درب فريزر هواي سرد از داخل يخچال فريزر خارج شود و شما متوجه سرد نكردن يخچال شويد در اين مواقع لازم هست از قرار دادن مواد غذايي كه نياز به قرار گيري داخل يخچال را ندارند هجران فرماييد. در صورتي يخچال فريزر شما در فضايي قرار گرفته است كه گردش هوا قابليت و امكان پذير نيست بايد به تاءمل روش راه حل باشيد به اين دليل‌كه موتور سردخانه براي كاركرد بهتر نياز به جريان هوايي دستكم دارااست.
شايد بهتر مي‌باشد به محض باخبر شدن از متخصص در گزينه تعميرات يخچال و يخچال استدلال را جويا شويد تا كمي از نگراني هاي شما كاسته گردد براي اين فعاليت مي توانيد با كاردون يار شويد.

نظارت دلايل فني سرد نشدن يخچالدر‌صورتي‌كه سالهاست از فريزر خود به كارگيري ميكنيد مي بايست بدانيد كه بعضي دلايل به دليل استعمال بيش از حد از فريزر و فرسودگي و خرابي قطعات به كار رفته در فريزر ساخت‌و‌ساز مي‌گردد. همان گونه كه ميدانيد همگي قطعات به فعاليت رفته در سردخانه براي كاركرد بهتر دستگاه با يكديگر همپوشاني دارا هستند و در صورت خرابي هاي جزئي ممكن مي باشد قطعات ديگر هم سرگرم شوند و در كاركرد فريزر تاثيرگذار باشند. يكي از مهم ترين عارضه ها سرد نشدن يخچال خرابي و فاسد شدن لاستيك درب يخچال فريزر است همانگونه كه مي دانيد باز ماندن درب يخچال سبب ساز خروج هواي سرد و ورود هواي گرم به داخل يخچال مي‌گردد.
بيشتر بدانيد : چگونه بفهميم گاز سردخانه تك تك شده
در صورتيكه سالهاست از سردخانه خود استعمال ميكنيد و به تازگي متوجه بسته نشدن بدون نقص درب يخچال فريزر شده ايد براي دوري از خرابي قطعات ديگر مايحتاج مي‌باشد از تعميركار يخچال فريزر براي بررسي خرابي امداد بخواهيد به اين منظور ميتوانيد از طريق سايت و يا برنامه كاردون ثبت پيشنهاد فرمائيد تا متخصصين ما براي رفع نقص‌ به محل شما اعزام شوند. از ديگر عوارض سرد نشدن داخل يخچال كم شدن گاز يخچال مي باشد ولي كه بايد بدانيد كم شدن گاز يخچال فريزر باعث به يكسره عمل كردن دستگاه مي‌گردد به اين ترتيب هشدار آحاد شدن گاز فريزر يكسره كار كردن كمپرسور مي باشد كه در حالتي‌كه اين نقص‌ را جدي نگيريد مي تواند به سوختن كمپرسور سبب ساز گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.