جديدترين امكانات يخچال هاي امروزي

نصب و نگهداري كليه لوازم خانگي به خصوص يخچال اهميت زيادي دارد

جديدترين امكانات يخچال هاي امروزي

۱ بازديد


يخچال هاي امروزي، از جنبه هاي گوناگوني داراي برتري نسبت   نمايندگي يخچال پارس در مشهد   به سبك هاي قبلي ميباشند. از موتور كم مصرف و كم صدا و بدنه استيل باشكوه گرفته تا قابليت اتصال به موبايل و امكان بررسي محتويات آن از روش بدور كه در‌اين نوشته ي علمي با اين تجهيزات آشنا خواهيد شد.موتور اينورتر خطي
يكي مهم ترين تغييرات جانور در يخچال فريزر‌هاي نو، به كارگيري از كمپرسور‌هاي توسعه يافته و تماما مختلف نسبت به مثال‌هاي قبل ميباشد. مزيت مهم موتورهاي خطي اينورتر، استعمال از جريان متناوب و با فركانس ما يحتاج ميباشد. زيرا نادر ‌و زياد كردن به دور موتور، مصرف انرژي و استهلاك معدود تري نسبت به وضعيت سنتي يعني انقطاع و وصل پياپي داراست. در فيض‌ به كار گيري از اين فناوري به ‌‌طور كلي هزينه‌ي برق مصرفي، كاهش ديده‌گيري خواهد داشت. به علاوه به جهت خط مش‌ اندازي قابل انعطاف با آمپر زير اين نوع موتورها، ضربه‌اي به بقيه قطعات وارد نمي شود و با صداهاي اضافه و استهلاك خيلي نادر تري مواجه خواهيد بود. موتور خطي اينورتر يكي‌از قابليت و امكان‌هايي ميباشد كه هنگام خريد يخچال فريزر بايستي مد لحاظ قرار دهيد.


بدنه‌ي استيل
اكثري از كمپاني‌ها در فريزر‌هاي نو خويش از استيل ضد زنگ در بدنه‌ي دستگاه به كارگيري مي‌نمايند. اين زمينه غيروابسته از زيبايي در ايزوله كردن يخچال فريزر و عدم هدر رفت انرژي موءثر ميباشد. بدنه‌هاي مجموع استيل احساس محصولي كيفيت خوب و گران‌قيمت را القا مي‌نمايند. اين گروه از فريزر‌ها از ديد استحكام در قبال رطوبت و زنگ‌زدگي مقاوم مي باشند و از نظر بها نيز با مثال‌ي شبيه و غير استيل خويش تفاوت بها دارا‌هستند. ايرادي كه شايد بتوان به‌اين بدنه‌ها گرفت، در بالا همين بها فراتر در كنار به جا ماندن اثر انگشت و چربي روي آنها ميباشد. اما در صورتي از آن مجموعه كساني مي باشيد كه از مگنت‌هاي تزئيني به كارگيري ميكنيد يا اين كه از درب سردخانه براي چسباندن يادداشت‌هاي متعدد با مگنت به كار گيري مي كنيد بايستي بدانيد كه بدنه‌ي مجموع استيل مگنت را به خويش نمي‌گيرد.


براي رفع اين ايرادات، كمپاني‌هاي متفاوت به مكان به كارگيري از استيل مرغوب و گران ‌بها از فولاد كربن با پوشش شبيه استيل، رنگ يا اين كه لمينت به كارگيري مي‌نمايند. اين قضيه منجر مي‌گردد ضمن كم شدن ارزش، ظواهر فريزر شما فرق چنداني با فريزر‌هاي گران ‌بها نداشته باشد. همينطور، قابليت استعمال از مگنت را روي اين بدنه‌ها خواهيد داشت. ولي ايرادي بدنه‌هاي فولاد كربن دارنده پوشش اين ميباشد كه نسبت به اجسام تيز مانند خنجر و قلم حساس ميباشند و به اصطلاح خط مي افتند. اين زمينه در‌صورتي‌كه كه فرزند خردسال در خانه داريد ميتواند اهميت بالايي داشته باشد.
فروغ و روشنايي پردازي
لامپ‌هاي باطن يخچال فريزر وظيفه‌ي فروغ و روشنايي پردازي مطلوب فضاي دروني آن را دارا هستند. در شرايطي كه نور و روشنايي پردازي درون دستگاه ضعيف باشد ممكن ميباشد در يافت كردن ظرفي كه در انتهاي يك ستون جاي دارد در گير نقص‌ گرديد. معمولا يخچال فريزر ‌ها دارنده يك چراغ در نصيب بالاي فضاي داخلي ميباشند؛ البته برخي سبك‌ها از لامپ ‌هاي كناري استعمال مي‌نمايند و در سود هر طبقه از فريزر به ‌شكل جدا از هم نورپردازي ميگردد. بعضي سبك‌ها هم نورپردازي تئاتري دارا‌هستند. اين يعني با مفتوح كردن درب يخچال فريزر، نوروروشنايي به‌شكل آرام پر‌نور مي گردد و نور و روشنايي آن معدود‌معدود ارتقا مييابد.


قفسه‌هاي قابل تهيه و تنظيم و محيط‌هاي روي در
امكان تهيه فضاي قفسه ‌ها و قابليت و امكان به كار گيري از فضاي روي در، اين قابليت را مهيا مي‌نمايد كه گنجايش يخچال فريزر بالا برود و تا حدودي قابليت و امكان فردي‌سازي گوشه و كنار متناسب با نياز استفاده كننده وجود داشته باشد. بنابراين از هدر رفت فضاهاي اضافه دوري ميشود.
آب ‌ريز و يخ ‌ساز
در‌حالتي كه قصد به خريد يخچالي مجهز به يخ‌ساز و آب‌ريز بيروني داريد، مسلما به ترازو مصرف روزمره خويش دقت داشته باشيد و آيا وجود اينگونه امكاني روي درب يخچال فريزر را از نگاه زيبايي مي‌پسنديد يا اين كه نه. تأمين آب دستگاه نيز مي بايست مد حيث قرار بگيرد. اما سبك‌هايي نيز وجود دارا هستند كه دارنده مخزن آب براي آب‌ريز ميباشند كه‌اين زمينه هر يكسري سبب ساز ميشود نيازي به لوله‌كشي آب نباشد، ولي مجبوريد نسبتاً هر روز آن را لبريز نمائيد.
لبريز كردن اتومات
در آب‌ريزهايي كه مجهز بدين قابليت و امكان باشند، ميتوانيد پياله خويش را تحت آب‌ريز قرار بدهيد و به بقيه شغل هاي خويش بپردازيد. آب‌ريز كاسه شما‌را لبريز مي‌نمايد و قبل از سرريز شدن آب، جريان را جدا خواهد كرد.
غربال تصفيه‌ي آب
آب‌ريزهاي فريزر‌هاي توسعه يافته معمولا به نوعي غربال تصفيه‌ي آب مجهز مي‌باشند كه آب‌آشاميدني كيفيت بالا‌تري به ارمغان مياورند. بايستي دقت داشته باشيد داشتن يك آب‌ريز با اينگونه امكاناتي منجر اشغال شدن اطراف روي درب دستگاه شما گردد و طبيعي ميباشد كه ممكن ميباشد مقداري از فضاي داخلي درب سردخانه را از دست بدهيد.
سرماي انحصاري
با استعمال از اين قابليت و امكان نصيب‌هاي متفاوت يخچال روي يكديگر تأثير دمايي نمي‌گذارند و به همين جهت شايسته ترين محافظت از مواد غذايي شكل بگيرد. اين خصوصيت كه اكثر اوقات در فريزر فريزرهاي توسعه يافته با دو كمپرسور يافت ميگردد، بازدارنده تأثيرگذاري هواي سرد يخچال روي مواد غذايي درون سردخانه ميشود و با كاهش رطوبت در يخچال فريزر و ارتقا آن در يخچال فريزر مي‌گردد، به ماندگاري مواد غذايي ياري مي‌نمايد.
خصوصيت درب دوگانه
اين خصوصيت سبب ساز ميشود هنگامي كه به مواد غذايي مانند بطري‌هاي آب ميوه نياز داريد سواي مفتوح كردن درب اساسي يخچال فريزر، درب فرنگي را گشوده فرمائيد و به آب ميوه‌ها دسترسي داشته باشيد. در فيض‌ي هدر رفت انرژي معدود خيس و هزينه‌ي برق مصرفي كاهش مي يابد.
تماشاي سريع
بعضي سبك‌ هاي سردخانه‌ هاي هوشمند اين قابليت و امكان را به شما ميدهند كه فارغ از گشودن درب يخچال فريزر، از روش كاغذ ‌اكران تعبيه ‌گرديده روي آن و اما به امداد دوربين داخلي، محتويات فريزر را ملاحظه كنيد.


اگاهي از محتويات فريزر
راجع‌به محتويات باطن يخچال فريزر، اين نوع توليدات هوشمند به دو روش به ما ياري مي‌نمايند. اوليه اينكه مي توانند در شكل رو به اتمام بودن ماده‌ي غذايي خاصي كه در فريزر جاي‌دارد هشدار دهند. ديگر اينكه به لطف مجهز بودن به دوربين داخلي و وب، حتي هنگامي كه بيرون از خانه هستيم و مطمئن نيستيم كه براي مثال شير در يخچال فريزر داريم يا اين كه خير، مي توانيم از روش تلفن همراه هوشمند خويش به دوربين پانوراماي درون سردخانه وصل شويم و مسئله را ارزيابي كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.