ضرورت مرتب كردن يخچال

نصب و نگهداري كليه لوازم خانگي به خصوص يخچال اهميت زيادي دارد

ضرورت مرتب كردن يخچال

۱ بازديد

همينطور فراموش نكنيد كه درب سردخانه گرمترين نصيب فريزر ميباشد، براين اساس صرفا بايستي ادويه‌ها در آنجا قرار بگيرند. نمايندگي يخچال پارس در مشهد  قرار دادن بطري شير در درب ابداً سفارش نمي شود، چون بايستي در بخش سردتري از سردخانه كه كره و بقيه اقلام حساس‌خيس قرار ميگيرند محافظت خواهد شد.
۱۰- هر قسمت درب را براي مواد غذايي خاصي در حيث گرفته و برچسب گذاري فرماييدبراي تروتميز كردن يخچال فريزر به صورت ايده‌آل و عالي نقش درب و قفسه‌هاي تعبه گرديده در آن را ناديده نگيريد. در هر بخش مواد مشابه هم را قرار دهيد و با يك برچسب يا اين كه آهنربا اسم مواد غذايي را روي هر قسمت بچسبانيد. مثال‌هايي از اين مفاد عبارتند از: سس‌ها (سس تند، سس سويا و…)، سس‌هاي مختص ساندويچ (سس مايونز، خردل، سس گوجه خارجي) و يا اين كه اقلام خاص (زيتون، سس پستو و …).


۱۱- براي مراقبت ادويه‌ها و سس‌هاي كوچك از كتف تخم‌مرغ به كار گيري نمائيديك كتف تخم‌مرغ را در زير هر بخشي كه در آن بطري‌هاي كوچك ادويه و سس محافظت مي كنيد، قرار دهيد. مواقعي مانند بطري خردل، سس مايونز و سس گوجه خارجي را به طور وارونه در كتف تخم‌مرغ محافظت كرد. با اين فعاليت آن ها آراسته گرديده و ميتوانيد تا پاياني قطره از آنان به كارگيري نمائيد چون مجموع مايعات داخل بطي‌ها مجاورت دهانه قرار ميگيرند.
۱۲-يك قفسه پاييني از درب را با آب ميوه‌ها و خوراكي‌هاي اختصاصي كودك ها مالامال فرمائيددر قفسه پاييني سردخانه يك حيطه قابل دسترسي براي خردسالان ساخت‌و‌ساز فرمائيد. آن را با آب ميوه‌هاي كودك‌گانه يا اين كه دربين وعده‌هايي مثل ماست ميوه‌اي و دنت مالامال فرماييد. به نوپا‌هاي خويش حافظه بدهيد كه هر وقت تشنه مي باشند ميتوانند يك آبميوه از آنجا بردارند و دسرهاي گزينه عشق آن‌ها نيز فقط در به عبارتي قفسه قراردارد.
با اين عمل از فضولي خردسالان و بهم ريختن بقيه نصيب‌هاي فريزر پرهيز ميگردد. در واقع يك راه حل عالي براي آراسته كردن يخچال فريزر و آراسته ماندن آن به شمار مي‌رود.
كلام آخريدر‌اين مقاله از وبسايت برفاب با شما هم پا بوديم. با آراسته كردن يخچال فريزر و رعايت نكات دوازده‌گانه‌اي كه براي سازماندهي آن گفته شد، بعداز مدتي متوجه خواهيد گرديده كه حتي سرعت پخت و پز و تهيه و تنظيم گونه هاي دسر و سالاد شما نيز ارتقا يافته ميباشد.
همينطور تروتميز كردن سردخانه به صرفه‌جويي در هزينه‌هاي خانوار نيز امداد مي‌نمايد، چون مكان هر ماده غذايي معلوم ميباشد و با اين فعاليت به دور از دسترس نيستند كه فاسد شدن يا اين كه پلاسيده شدن آن‌ها‌را نبينيد و سبب ساز گردد فارغ از استعمال آنان را به دور بريزيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.